fredag 19 februari 2010

Tack till er

Mitt allra första inlägg ska jag ängna åt dem som har varit med och hjälpt till att forma bloggen, från Namngivande eller fotografering.


Tack så mycket....

Victoria
, som kom på namnet Kautastrof.
Det var ett randomt inlägg på Fb där jag bad folk brainstorma namn till bloggen. Majoriteten tyckte att Vickans förslag var bäst, det tyckte jag också!

Alisa , som försökte hjälpa mig som fattar nada när det kommer till html-koder...

Jeanette, som hjälpte till att fota bilder till första inlägget och layouten samt redigering!

Fredrik, som fotade bilder till bloggen och layouten. Samt släppte in oss på militärhögskolan!


Säg till ifall jag har glömt att nämna ditt bidrag, jag har ju faktiskt dåligt minne på riktigt.
Jag ska inte skriva så mkt mer, bilder säger mer än ord. Hur som helst, tack för hjälpen Fredrik och Jeanette!




Layoutbilden.





Det här skulle vara en testbild. Jag såg så glad och den blev ju ganska bra så den fick komma med.

2 kommentarer:

  1. Äntligen! det här kommer bli skitbra..

    SvaraRadera
  2. Ohh!! Najs, ser jättebra ut, älskar färgvalet! :D:D
    Önskar jag kunde hjälpt till mer bara, mina html-skillz är för rostiga. :(
    Men om du i framtiden vill köpa en domän till din blogg så kan jag hjälpa dig installera wordpress(lätthanterligt och bra bloggprogram). :D
    Skriv mer nu!!

    SvaraRadera