lördag 20 februari 2010

En vanlig dag

17.01
Jag överväger vad jag ska skriva om. Vi kan ju börja med att jag har jobbat idag från 8-15 på Centralstationen.
När tågen är sena eller inställda brukar vi få shitloads att göra, idag var en sån dag. Det gör inget att det är mkt att göra, då går tiden bara snabbare, men när folk är idioter och dryga vill jag oftast bara slänga den nybryggda kaffet på ansiktet på dem.


Till alla ni som jobbar inom cafébranschen. Visst vore det skönt att få flippa ur med kaffekannan ibland?


Väl efter jobbet tänkte jag dra förbi H&M och köpa en eller två tröjor från Sonia Rykiels som jag spanat in på kampanjbilderna. Trodde inte att de skulle gå åt så fort, men det gjorde dem... Nu får jag väl köpa skitet via tradera då..

*Heartbreak*, är du gullig och ger mig din???

2 kommentarer:

  1. i know what you mean i know what you mean! jeffla förbannade människor som klagar på en hela tiden..jeffla lattes som man skummar hela jeffla tiden..de dära oljudet från skummaskinen..jeffla bakiskänsla..jag tror inte im cut out for service jobb. fia ja lider me dig <3 o snygg blogg..o grattis att du väl äntligen fick igång den!

    SvaraRadera
  2. Just nu skulle det sitta bra att trycka en semla i kunderna aniskte.. Rika jävla spån

    SvaraRadera