onsdag 23 januari 2013

Influsensatider

20.16

Jag blir så ynklig när jag är sjuk, gillar det inte. Men sen måndagskväll fick jag ont i halsen, tisdagen blossade det upp och idag har jag feber.

Gick upp tidigt igår för att åka till stadsbiblioteket för att plugga inför föreläsningen och seminarium i helgen. Efter det åkte jag till jobbet, men nu har jag inte kunnat plugga på hela dagen för att jag varit utslagen. Får sitta imorgon och plugga. Som tur är har jag en av 7 böcker hemma som jag ska läsa, sen har jag redan läst en tidskrift som också tillhörde föreläsningen.

Det är roligt att få gå tillbaka till skolbänken, den här gången tänker jag inte ge upp halvvägs. Om planerna går som jag vill så kommer jag börja plugga heltid i höst eller till våren 2014. Just nu ligger fokuset på att komplettera ämnen och ta mina högskolepoäng som jag missat de gånger jag hoppat av.
Behöver komplettera med 7 ämnen. Antingen tar jag det på distans på komvux eller så pluggar jag hemma och tentar av dem mot en avgift på Åsö vuxengymnasium.

Vi får se vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar