fredag 12 augusti 2011

Sjuk

00.53

Idag började Stay out west, och jag har varit hemma sen 18. Så typiskt mig att bli sjuk när jag äntligen har semester. När jag vill vara sjuk så blir jag aldrig det, men så fort jag slappnar av så kommer den... Fuck my life (Som Nadine säger)

Imorn kl 13 ska jag vara inne vid Linné och se Edward Sharpe and the Magnetic Zeros (tack F).. Sen så tror jag att det blir Robyn senare mot kvällen, kanske Prince om jag orkar.

Så vad för sjuk är jag? Jag skulle tro en mildare variant av förkylning? Min näsa rinner egentligen inte och jag hostar inget, men har haft en ilande huvudvärk sen tisdag eftermiddag. Trots sömn, massvis med vatten och panodil så har inget hjälpt. Idag kände jag mig även lite febrig. Vädret har ju fan inte hjälpt något alls. Fuktigt, mulet och kallt.. Så pass att jag var illa tvungen att köpa en ny jacka som jag absolut inte hade planerat in i min budget. Du kanske undrar vilken jävla idiot som åker iväg på festival utan jacka, Jag, men jag hade räknat med fint väder, eller åtminstone varmare.... men YR ljög.

Jag saknar E och Sony som bara den. På söndagkväll kommer jag hem, då ska jag gulla sönder båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar