tisdag 9 augusti 2011

Hello Göteborg

19.26

SÅ! efter några veckors avbrott borde jag fanimej ta tag i bloggandet igen.

För er som inte vet så befinner jag mig i Göteborg just nu. Snart nalkas det Way Out West. Och jag är i god tid ute. Något som jag lite nu i efterhand ångrar. Allting var helt prima planerat egentligen, men det var boendet som krånglade till allt. Men nu har det löst sig. Jag sitter här och ska snart bege mig ner till ICA och inhandla kvällsmåltid. För den dära jävla Angus burgaren från BK smakade bajs och 79kr som kunde ha gått till att handla mat på ICA ligger nu och samlar flugor i GBG centralstationen.


Jag lämnade Sthlm med en stor klump i magen. Redan igårkväll började jag sakna Sony och E. Jag och E åkte in samtidigt men han hoppade av i Slussen för att gå till jobbet, snacka om separationsångest jag fick.
Men nu när jag äntligen landat så känns det lite bättre. Ser fram emot resten av veckan när festivalen kickar igång. Ska nämligen hälsa på Hanse i Extend-tältet och kanske några andra vänner. Jag beslutade att inte ta med några höga klackar denna gång för att det verkar meningslöst. Man kan inte dansa runt i dem utan att det gör ont, och de skulle fan inte funka att gå i lera med. Istället blev det mina kängor och ett par schyssta sommarskor. I värsta fall får jag köpa skor här nere...... hoppas ombytena räcker. Köpte även en regnponcho ifall det blir ösregn. funderar på att köpa en väska också...

många funderingar. så nu ska jag bege mig ner till ICA och handla mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar